بیانیه مدير کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پاسخ به یاوه گویی معاندین نسبت به هیئت های حسینی (ع)

حجت‌الاسلام نبی زاده با صدور بیانیه‌ای در پاسخ به یاوه گویی معاندین نسبت به هیئت های حسینی(ع) اعلام کرد: هیئات ما متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و با توجه به موقعیت حساس کنونی کشور، در راستای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز (شنبه ۲۳ مرداد) در پاسخ به یاوه گویی معاندین نسبت به هیئت های حسینی(ع) بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی الحسین وعلی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و علی کاشف الکرب عن وجه الحسین ابالفضل العباس علیه السلام

 

امروز و در شرایط سختی از بیماری که در کشور به سر می بریم، زبان معاندین و بهانه جویان و آن کسانی که رابطه قلبی با اباعبدالله الحسین (ع) ندارند به روی هیئتی ها و عزاداران اباعبدالله (ع) به یاوه گویی گشاده شده و مدعی هستند که هیئتی ها به فکر سلامت مردم نبوده و دستور العمل ها را رعایت نمی کنند. اما همه مردم شیفته اهل بیت علیهم السلام در ایران زمین شاهد بودند که سال گذشته کسانی که نمره قبولی از مقام معظم رهبری و مسئولان گرفتند همین هیئتی ها بودند و امسال نیز شاهد هستیم که مانند سال گذشته خود را ملزم به رعایت دستورالعمل ها نموده اند.

 

هیئت های ما در یک موقعیت بسیار حساس و در اثناء برگزاری برنامه ها که فراهم آوردن شرایط برگزاری مراسمات بسیار سخت است، به آنها اعلام می شود باید همه در فضای باز باشند. با این حال هیئات ما در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری، مراسمات را با همه مشکلات و مشقت هایی که برای آنها در پی داشت، از فضای بسته به فضای باز منتقل کردند که به عنوان نمونه لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از دو هیئت از صدها هیئت حسینی به جای آورم؛ هیئت ابوالفضل العباس(ع) که ساختمان هیئت را در زیتون کارمندی به مرکز واکسیناسیون 24 ساعته تبدیل کرد و گروه فرهنگی هنری انشان در حسینیه شهید رشیدیان که همایش شیرخوارگان حسینی را علی‌رغم برنامه ریزی های از پیش تعیین شده در مرقد مطهر علی بن مهزیار اهوازی (رض) به منظوررحفظ سلامت مردم و عمل به پروتکل های بهداشتی لغو کرد.

 

تمام این حرکت‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب و اهل بیت (ع) و آن کسانی است که نمی بینند و نمی شنوند، این هیئت ها و عاشقان اباعبدالله (ع) چگونه مبنای اصلی مراسمات خود را بر حفظ سلامتی مردم عزیز ایران اسلامی، قرار داده اند...

 

بدانید! ما تعطیلی شعائر حسینی نخواهیم داشت. آنچه ما داریم تبدیل است؛ تبدیل به این معنا که به یاد اباعبدالله (ع) هستیم و عزاداری اباعبدالله (ع) را به جا می آوریم اما هیئات ما متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و با توجه به موقعیت حساس کنونی کشور، در راستای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب گام بر خواهند داشت.

 

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

 

کد خبر 1084866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha