شرکت های بزرگ در خوزستان ثابت کرده اند که پشتیبان مردم هستند

خادم السیدالشهدا گفت:شرکت های بزرگ در استان خوزستان همواره ثابت کرده اند که پشتیبان مردم بوده اند و در این شرایط کرونایی نیز حضور این شرکت ها همانند دوران جنگ و تنش آبی در کمک به مردم لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار احمد خادم السیدالشهدا(ع)» عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: با توجه به وضعیت ویروس کرونا و لزوم همکاری در بخش های مختلف تخت های آی سی یو بیمارستان بقایی را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده ایم.

 

فرمانده قرارگاه کربلا افزود: در خصوص وضعیت کادر درمان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته این ظرفیت وجود دارد که بتوان نیروهایی را برای کمک به کادر درمان آماده کرده تا در بیمارستان ها حضور داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: شرکت های بزرگ در استان خوزستان همواره ثابت کرده اند که پشتیبان مردم بوده اند؛ از زمان جنگ تحمیلی تا تنش آبی حضور شرکت های بزرگ خوزستان حقیقتا مطلوب بوده و در این شرایط کرونایی نیز حضور این شرکت ها در کمک به مردم لازم وضروری است.

 

خادم السیدالشهدا(ع) تصریح کرد: از مدیران جهادی و انقلابی غیر از خدمت رسانی به مردم مظلوم انتظار نمی رود، بنابراین در این شرایط شایسته در زمینه بسته های معیشتی، کمک های مومنانه و هرکمکی که در توان دارد مضایقه نکنند.

 

کد خبر 1084874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha