ضرورت ورود بیمارستان های خصوصی در زمینه پذیرش بیماران کرونایی

ابول‌نژادیان با بیان اینکه به بیمارستان های خصوصی نسبت به همکاری در پذیرش بیماران کرونایی تذکر جدی داده شده است گفت: ۴۵۸ تخت آی سی یو به اشغال بیماران کرونایی درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: 39 بیمارستان در سطح استان اکنون در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند و تنها مشکل ما با بیمارستان های خصوصی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به عدم همکاری بیمارستان های خصوصی در پذیرش بیماران کرونایی افزود: به بیمارستان های خصوصی نسبت به همکاری در پذیرش بیماران کرونایی تذکر جدی داده شده و امیدواریم این تنش به ورود دادستان منجر نشود.

 

وی با بیان اینکه 458 تخت آی سی یو در استان خوزستان به اشغال بیماران کرونایی در آمده است اضافه کرد: تاکنون هشت هزار و 95 مراجعه کننده به بیمارستان ها داشتیم و علاوه بر بیماران کرونا وظیفه نگهداری و پرستاری از بیماران دیگر از جمله سکته، بیماران قلبی و ... را برعهده داریم که پرسنل کادر درمان با این حجم از بیماران زیر فشار است.

 

ابول‌نژادیان با اعلام اینکه روزانه پنج هزار و 500 ماسک فیلتر دار توسط کادر درمان مصرف می شود تصریح کرد: اکنون برای بیمارستان ها نیازمند دستگاه اکسیژن، آمبولانس، الکل و... هستیم که امیدواریم شرکت های خوزستانی همکاری بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1084877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha