پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان البرز به منظور بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) قابل تقدیر است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت مطالبه گری حقوق مردم در نماز جمعه گفت: پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان البرز به منظور بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) قابل تقدیر است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در جریان بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) و تلاش های صورت گرفته از طرف نماینده ولی فقیه در البرز به منظور بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان البرز به منظور بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) قابل تقدیر است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: یکی از دغدغه ها و مشکلات مردم استان البرز مسئله بیمارستان امام خمینی(ره) بود که قریب چند سالی به طول انجامید و تکلیف وضعیت این بیمارستان از جمله محورهای اساسی و علل ورود آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی به این مهم شد. 

وی با اشاره به اهمیت حقوق شهروندان بیان کرد: حقوق شهروندی از جمله مسائل قابل توجهی است که در جریان بیمارستان امام خمینی(ره) اعم از پرداخت مطالبات پرسنل و کادر درمان مورد توجه امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه به تکرار مطرح می شد. 

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: با توجه به اهتمام و پیگیری های مکرر پس از گذشت چند سال بار دیگر با ورود دستگاه قضایی و مطالبه گری نماینده ولی فقیه در استان البرز این بیمارستان به چرخه خدمت رسانی به مردم بازگشت. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: مطالبه گری حقوق مردم از جمله مسائلی است که در نماز جمعه مورد توجه قرار می گیرد و در این گام توجه به بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج و پرداخت مطالبات کادر درمان از محورهایی بود که با تلاش های آیت الله حسینی همدانی و دیگر مسئولان امر محقق شد. 

گفتنی است پیش از این در خطبه نماز جمعه ۲۸ شهریور ماه سال گذشته آیت الله حسینی همدانی از عملکرد مسئولان امر نسبت به بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان شاخص خوبی برای نمره دادن به مسئولان نام برده بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه نماز جمعه آورده بود: به خاطر سیاسی فکر کردن و فعالیت برای ماندن در پست و مقام به بسیاری از امور مردم اهمیت داده نمی شود و مدت ها بسیاری از مسائل زمان می برد که همه این ها به ضعف مدیریتی برمی گردد. 

 

کد خبر 1084882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha