مردم به فکر سلامتی خود و عزیزانشان باشند/ افزایش آمار مرگ و میر با نقض پروتکل‌ها

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مردم به فکر سلامتی خود و عزیزانشان باشند/ افزایش آمار مرگ و میر با نقض پروتکل‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت:‌ خبرهای افزایش میزان فوتی مبتلایان کرونا در کشور نشانگر اوج گرفتن این ویروس است و باید مردم بیش از گذشته برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، به زدن ماسک و موازین بهداشتی مقید باشند.

وی افزود: با پیشروی کرونا هر روزه شاهد درگذشت و فوت بسیاری از عزیزان، دوستان و آشنایان هستیم که این موضوع باید موجب تلنگر و حساسیت بیشتر همشهریان عزیز شود. متاسفانه عده زیادی این بیماری را جدی نمی‌گیرند و جان خود و دیگر مردم را به خطر می‌اندازند.

عباسی با اشاره به ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی در کنار بهره‌گیری معنوی از این ایام ضروری است.

فرماندار پیشوا در پایان گفت: لازم است مردم با پرهیز از دورهمی‌ها، نشست‌های خانوادگی، مسافرت‌ها و ترددهای غیرضروری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مهمتر از همه زدن ماسک و در برخی مکان‌های شلوغ استفاده از دو ماسک، کمک کنند تا از انتشار این بیماری و آثار جانی، اقتصادی و روحی و روانی مترتب بر آن جلوگیری شود.

کد خبر 1084893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha