طرح شهید سلیمانی باید در جنوب غرب خوزستان مجدد احیا شود

سلمان زاده خواستار اجرا و احیای مجدد طرح شهید سلیمانی در جنوب غرب خوزستان شد و گفت: به مراکز تجمیعی بیشتری برای انجام واکسیناسیون گروه های هدف نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شکرالله سلمان زاده» شامگاه (شنبه ۲۳ مرداد) در نشست ستاد مبارزه با کرونا که با حضور دستگاه های اجرایی در سرسرای اجتماعات الغدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، با انتقاد از مدیریت وضعیت کرونا و نظارت بر محدودیت ها اظهار کرد: متاسفانه مدیریت وضعیت این بیماری و نظارت بر محدودیت ها در جنوب غرب خوزستان جدی گرفته نمی شود و حدود ۵۰ درصد از هیات های مذهبی هنگام عزاداری شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: قبح پلمب کردن اصناف متخلف شکسته شده و فروشندگانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند هنگامی که اخطار بسته شدن کسب و کار را دریافت می کنند لبخند می زنند و شیوه نامه ها را به تمسخر می گیرند.

 

وی خواستار اجرا و احیای مجدد طرح شهید سلیمانی در جنوب غرب خوزستان شد و تصریح کرد: به مراکز تجمیعی بیشتری برای انجام واکسیناسیون گروه های هدف نیاز داریم، لذا لازم است اجرای طرح شهید سلیمانی با سرعت بیشتری در جنوب غرب خوزستان اجرایی شود.

 

سلمان زاده گفت: متاسفانه برای کنترل و پایش در مرزها همکاری های لازم انجام نمی شود.

 

«شاپور احمدی» نیز در این آئین بر لزوم اولویت همه مسئولان به شکل مهم و فوری در راستای مقابله با کرونا تاکید کرد و ادامه داد: قرارگاه طرح شهید سلیمانی را به شکل ویژه فعال کرده ایم، فردا رزمایش استانی طرح شهید سلیمانی را برگزار می کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان با اشاره به تشدید تهیه و ارسال کمک های مومنانه بیان کرد: نیروهای سپاه و بسیج با همکاری علمی و عملی و به صورت تمام عیار به یاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان می شتابند.

 

وی افزود: انجام کار فرهنگی به ویژه در خصوص آگاهی بخشی در زمینه دریافت واکسن از سوی نیروهای مردمی سپاه و بسیج در دستور کار است و اجرای محدودیت ها و نظارت در شهر از سوی مسئولان مرتبط به درستی انجام نمی شود.

 

احمدی با بیان اینکه بانک ها، ادارات دولتی و خصوصی، پارک ها، کافی شاپ ها و رستوران ها بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال فعالیت حداکثری هستند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست اضافه کرد: دستگاه های اجرایی در شهرستان کوچکترین یاری به مجموعه بهداشت و درمان نرسانده است. متاسفانه مصوبات ستاد مقابله با کرونا ضمانت اجرایی ندارد و چندین ماه است که شاهد عمل به مصوبات نیستیم،.

 

وی یاد آور شد: می بایست با متخلفان دولتی در این زمینه برخورد قانونی شود و ما در این زمینه از برخی مسئولان گلایه جدی داریم.

 

کد خبر 1084912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha