بسیج با طرح شهید سلیمانی به صورت روشمند به کمک کادر درمان آمد

چشمی با بیان اینکه بعد از فراگیر شدن بیماری، بسیج با طرح شهید سلیمانی به صورت روشمند به کمک کادر درمان آمد، گفت: در طرح شهید سلیمانی سه تیم مراقبتی، حفاظتی و حمایتی شکل گرفت. در گام پنجم در طرح واکسیناسیون هم شرکت داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مسلم چشمی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور شب گذشته (شنبه ۲۳ مرداد) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به اینکه یک سال و نیم ما گرفتار بلای ویروس کرونا شدیم و بسیج از همان ابتدا برای تولید ماسک و ... ورود کرد، گفت: بعد در طرح غربالگری و بیماریابی همکاری کردیم.

 


وی با بیان اینکه بعد از فراگیر شدن بیماری، بسیج با طرح شهید سلیمانی به صورت روشمند به کمک کادر درمان آمد، گفت: در طرح شهید سلیمانی سه تیم مراقبتی، حفاظتی و حمایتی شکل گرفت. در گام پنجم در طرح واکسیناسیون هم شرکت داریم.

 


رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی هیچ وقت تعطیل نشده، اما فراز و فرود داشته، اما در حال حاضر تقویت شده است، گفت: در گام پنجم از ما وارد شدن در بحث واکسیناسیون خواسته شده بود و بسیج در ۶۰۰ مرکز واکسیناسیون مشارکت فعال دارد.

کد خبر 1084928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha