اجرای «نذر فرهنگی کتاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار

وحدانی از اجرای «نذر فرهنگی کتاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار اقدام به برگزاری «نذر فرهنگی کتاب» کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: در این طرح یک سری کتاب امانت می‌گیریم و در کتابخانه مساجد می‌گذاریم و به اعضای کانون و مردم روستاهای همجوار امانت می‌دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند در نذر و اهدای کتاب به مساجد مشارکت کنند تا کتابخانه‌ مسجد از نظر محتوایی تقویت شود گفت: عموم مردم با اهدای کتاب‌های مطالعه شده خود به کتابخانه مسجد می‌توانند در یک حرکت فرهنگی و معنوی برای ایجاد کتابخانه پرمحتوا در مسجد محله همکاری داشته باشند.

 

وحدانی تصریح کرد: مطالعه و کتابخوانی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که فعالیت‌های فرهنگی و کتابخانه‌ای کانون‌ها در راستای افزایش سرانه مطالعه و کاهش دغدغه‌های معظم له صورت می‌گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: تقویت، حمایت و رونق مساجد بسیار ضروری و گامی مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر 1084977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha