تجلیل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از مقام آزادگان

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به مناسبت سالروز بازگشت اسرا به کشور، از مقام آزادگان تجلیل کرد.

«مهدی بیکی» در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ارزش و مقام آزادگان کشور ما بسیار بالاست، صبر و استقامت مهمترین خصیصه ای است که آنان در راه مجاهدت و دفاع از وطن در خود پروراندند و سربلند و پیروز از میدان امتحان بیرون آمدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: امروز تجلیل از آزادگان در حقیقت، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما باید هم چهره های ایثار و مقاومت را بشناسند و هم در این راه قدم بردارند، اظهارداشت: باید به جوانان و نوجوانان بگوییم که اگر امروز در کشور امنیت است، مرهون زحمات و سلحشوری هایی است که آنان در راه دفاع از وطن انجام داده اند.

 

بیکی گفت: 26 مردادماه روز آزادی آزادگان میهن از اسارتگاه های صدام بعثی، روز به یاد ماندنی است که دل ملت ایران شاد شد و چشمان منتظر خانواده ها را از نگرانی درآورد.

 

وی افزود: درود خداوند بر آزادگان و مردان راستینی که در راه وطن و دفاع از اسلام عزیز ایستادند و سربلند شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: به علت شیوع ویروس کرونا شرایط آماده تجلیل از تعداد بسیاری از آزادگان نیست اما به پاس قدردانی از مقام شامخ آزادگی بر خود لازم دیدیم که از تعداد محدودی از این بزرگان عرصه مقاومت تجلیل کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1085006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha