بسته های بهداشتی توسط کانون فرهنگی هنری ثقلین شاهرود توزیع شد

اعظمي گفت: با توجه به شيوع ويروس کرونا وبرگزاري مراسم عزاداري در ماه محرم بسته هاي بهداشتي در بين عزاداران توسط کانون ثقلين توزيع شد.

«علی اعظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان  ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم باید بیش از گذشته مورد توجه باشد و نیاز است که همگان با هوشیاری و مسوولیت‌پذیری بالا کمک کنند تا از موج پنجم کووید ۱۹ با کمترین آسیب عبورکنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین شاهرود افزود: واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی حاوی پیام‌های حکیمانه، آموزنده و تاثیرگذار است و می‌طلبد که سوگواران حسینی به دور از خرافات و با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل آیین‌های آن را به جا آورند و در اشاعه فرهنگ عاشورایی بکوشند.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان توسط کانون فرهنگی هنری ثقلین روستای چهارطاق شاهرود توزیع شده است اظهارداشت: این بسته های بهداشتی شامل ماسک و مایع ضدعفونی در بین عزاداران حسینی است.

 

 اعظمی تصریح کرد: این بسته ها با مشارکت کانون فرهنگی هنری ثقلین و ارکان مسجد تهیه و توزیع شده تا بتوان از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه جلوگیری کنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین شاهرود با تأکید براینکه منویات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی باید مورد توجه همگان باشد ادامه داد: مواردی که از سوی ستاد مقابله با کرونا ابلاغ شده است به درستی و صد در صد اجرا شود.

کد خبر 1085051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha