آمادگی بیش از ۵۷۰۰ بسیجی جهت اعزام به منازل بیماران کرونایی

سردار شاهوارپور گفت: تعداد پنج هزار و ۷۵۰ نفر هزار از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده در قالب یک هزار و ۱۵۰ گروه، تجهیز و آماده‌سازی شدند تا به منازل بیماران مبتلا به کرونایی که نیازمند کمک هستند اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه 24 مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر خوزستان برگزار شد اظهار کرد: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای مسلح و بسیج جهت کمک‌رسانی به بیماران کرونایی، امروز یک سازمان‌دهی استانی را انجام دادیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: تعداد پنج هزار و ۷۵۰ نفر هزار از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده در قالب یک هزار و ۱۵۰ گروه، تجهیز و آماده‌سازی شدند تا در مرحله بعد به منازل بیماران مبتلا به کرونایی که نیازمند کمک هستند اعزام شوند.

 

وی اضافه کرد: این اقدام در سراسر استان انجام گرفته و تمام بسیجیان آماده انجام خدمات هستند اما به دلیل تخصصی بودن کار، بسیجیان آموزش دیده را در گام اول وارد عملیات می‌کنیم و هر آنچه که نیاز بود نیز در مراحل بعدی با آموزش گسترده‌تر اجرایی خواهد شد.

 

سردار شاهوارپور ضمن اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند که این خدمات‌رسانی باید با جدیت ادامه پیدا کند.

 

وی یاد آور شد: این خدمات با انگیزه و شور انقلابی و با وجود روحیه جهادی که در بسیجیان ما دیده می‌شود تا پایان نیاز کادر بهداشت و درمان تداوم پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1085053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha