۵۰ میلیارد ریال به منظور پیشگیری و درمان کرونا اختصاص یافت

موحدیان با بیان اینکه کارکنان و پرسنل شهرداری به منظور انجام ماموریت‌های مورد نیاز و مدیریت شرایط بحرانی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، گفت:۵۰ میلیارد ریال به منظور پیشگیری و درمان کرونا اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۲۴ مرداد) در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد درخصوص مقابله با ویروس کرونا، اظهارکرد: جان و سلامت مردم برای شورای ششم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و لذا با توجه به وضعیت حاد مشهدمقدس و تعطیلی ادارات از فردا، این جلسه به صورت فوق‌العاده در برنامه قرار گرفت.

 

رئیس شورای شهر مشهد در تشریح این لایحه که به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید، گفت: براساس این مصوبه، شهرداری می‌تواند با توجه به شرایط و وضعیت اضطراری حاکم بر مشهد، در اسرع وقت، امکانات و ظرفیت‌های قابل تخصیص مدیریت شهری، به صورتی که موجب صدمه رسیدن به ماموریت‌های روزمره شهرداری نشود، در طول دوره پیک، در اختیار ستاد مقابله با کرونای استان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه کارکنان و پرسنل شهرداری به منظور انجام ماموریت‌های مورد نیاز و مدیریت شرایط بحرانی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، افزود: در کنار دو مورد یاد شده، اماکن و فضاهای در اختیار مدیریت شهری مشهد، اعم از سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی و فرهنگسراها به ویژه در حاشیه شهر برای ایجاد فضای مناسب برای واکسیناسیون و بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

 

موحدیان همچنین از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور پیشگیری و درمان کرونا خبرداد و تصریح کرد: مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشد و مصوبه امروز نشان از توجه ویژه شورای ششم به مقوله مهم مقابله با کروناست ولی در عین حال مسئولیت اصلی این حوزه با دانشگاه بوده که باید تدابیر لازم را بیاندیشد.

کد خبر 1085056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha