شکل گیری جبهه رسانه ای با محوریت نیروهای متعهد و متخصص انقلابی ضروری است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: شکل گیری جبهه رسانه ای با محوریت نیروهای متعهد و متخصص انقلابی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی دیداری صمیمانه با رئیس سازمان بسیج رسانه که با محوریت روز خبرنگار انجام شد با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری محرم حسینی گفت:  شکل گیری جبهه رسانه ای با محوریت نیروهای متعهد و متخصص انقلابی ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: یکی از ساز و کارهای مهم در جریان تحقق اهداف انقلاب اسلامی تقویت باورهای ایمانی و الهی در میان اصحاب رسانه با محوریت سازمان بسیج رسانه است. 

 

وی با اشاره به جریان بخشی و روحیه مطالبه گری اصحاب رسانه بیان کرد: سازمان بسیج رسانه با بهره مندی از نیروهای توانمند و آگاه رسانه ای سهم ویژه ای در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم اصحاب رسانه مشکلات و دغدغه های معیشتی است که در این خصوص نیز سازمان بسیج رسانه با اتخاذ تدابیری معین می تواند گام های موثری بردارد.

 

گفتنی است، پیش از شرایط شیوع بیماری کرونا، نشست صمیمانه ای میان نماینده ولی فقیه در استان البرز با اصحاب رسانه برگزار شد که طی آن دیدار نیز معظم له بر وامدار نبودن اصحاب رسانه به منظور بیان روشن مواضع اشاره داشتند. 

 

 

کد خبر 1085169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha