به کارگیری همه ظرفیت های سپاه و بسیج کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید سلیمانی

برومند زاده گفت: از همه ظرفیت های سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی جهت کنترل بیماری کرونا در سطح استان استفاده خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سعید برومند زاده» امروز (۲۴ مرداد ماه) با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور، طرح شهید سلیمانی در ماه های گذشته به صورت ملی در سه حوزه مراقبتی، نظارتی و حمایتی آغاز شد و سپاه فتح و بسیج استان نیز به فراخور نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان وارد عرصه خدمات رسانی شدند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پس از دستور هفته گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات به ویژه نیروهای مسلح برای مقابله با بیماری منحوس کرونا، سپاه فتح و بسیج کهگیلویه و بویراحمد نیز با لبیک به فرمان معظم له، تشدید طرح شهید سلیمانی را مجدد در دستور کار قرار داده و از همه ظرفیت ها در بحث بروزرسانی اماکن، تجهیزات و آموزش نیروها جهت واکسیناسیون، توزیع بسته های معیشتی و ... استفاده خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: ۲۵۰ نیرو برای واکسیناسیون آموزش های تخصصی لازم را فرا گرفته اند و در صورتی که واکسیناسیون فراگیر شود و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز نیاز داشته باشد این نیروها آماده خدمات رسانی هستند.

 

برومند زاده یادآور شد: به تناسب نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی، مراقبتی، نظارتی، حمایتی و کمک به مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان ها این آمادگی وجود دارد .

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اماکن و تجهیزات سپاه فتح از جمله سالن های ورزشی و حسینیه ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته، گفت: هم اکنون ۶ مرکز در استان فعال و کار واکسیناسیون در آنها به طور روزانه انجام می شود.

 

وی افزود: هم اکنون نیروهای بسیج در طرح شهید سلیمانی در حوزه های محل واکسیناسیون در سطح استان تامین نظم و امنیت را نیز بر عهده دارند.

 

برومند زاده در خصوص توزیع بسته های معیشتی بین بیماران کرونایی و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح استان هم گفت: از هفته آینده این بسته های حمایتی بین جامعه هدف توزیع خواهد شد

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه ظرفیت های سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی جهت کنترل بیماری کرونا در سطح استان استفاده خواهد شد و تا هر زمانی که نیاز باشد به خدمات رسانی خواهیم پرداخت.

کد خبر 1085175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha