کشف انبار احتکار چای در شیراز به همت سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز

جعفری گفت: به همت نیروهای عملیاتی سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز، ۶۰۰ کیلو چایی ایرانی که با برچسب برند خارجی روانه بازار می شد، کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (یکشنبه 24 مرداد) سرهنگ از کشف انبار احتکار کالا در شیراز خبر داد و در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای عملیاتی سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز، 600 کیلو چایی ایرانی احتکار شده کشف شد.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: در این انبار احتکار کالا محتکران چایی ایرانی را با برند و برچسب خارجی روانه بازار می کردند.

وی اضافه کرد: کشف این انبار در پی ارائه گزارش ‌های مردمی  و به همت نیروهای بسیجی عملیات ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز با همکاری اداره صنعت و معدن و نیروی انتظامی در یک منزل انجام شد و با اخذ مجوز قضایی، چای احتکار شده تحویل داده شد.

جعفری اعلام کرد: در این انبار همچنین روغن های زیتون تقلبی با روغن های زیتون اصل جابجا و با زدن برچسب روغن زیتون اصل روانه بازار می شد.

وی ادامه داد: محتکران در این انبارها چهار هزار و ۹۹۱عدد  نوشابه و انرژی زا به تعداد و تعدادی کمپوت و انواع مسکرات نیز را روانه بازار می کردند که این کالاها نیز کشف شده اند و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

کد خبر 1085208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha