تکریم فرمانده سپاه کربلا از کارگران نساجی مازندران

فرمانده سپاه کربلا عصر امروز(۲۴مرداد) با حضور در کارخانه نساجی مازندران ضمن بازدید از خط تولید این مجموعه کارگری، از مدیرعامل توانمند و مجموعه کارگران پر تلاش و متعهد این کارخانه که به درستی مشق «ما می توانیم» می کنند، قدردانی به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» عصر امروز(۲۴مرداد) در بازدید از کارخانه نساجی مازندران، اظهار کرد: آنچه امروز در نساجی مازندران اتفاق افتاد نشان‌دهنده روحیه جهادی توام به ابتکار عمل و امید به آینده است که هر کار ناشدنی را شدنی می‌کند.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: خوشبختانه شاهد راهبری هوشمندانه مدیریت کارخانه و کارگران صبوری که مشکلات زیادی را تحمل کردند، هستیم کسانی که پای نداری‌های این کارخانه ایستادند، کار کردند تا کارخانه به همان وضع گذشته خود برگردد و بیش از ۱۵۰ شعبه در کشور را داشته باشد.

 

سردار مسلمی با ابراز خرسندی از حضور در نساجی مازندران و جمع کارگران سختکوش و پرتلاش این کارخانه، تصریح کرد: این کارخانه شهرت مازندران را ملی کرده است همه باید توجه داشته باشیم چرا که اینها سربازان جنگ اقتصادی و پیش‌قراولان این حوزه هستند.

 

وی گفت: تنها کمک ما امروز برای این عزیزان عرض خداقوت و خسته نباشید است و اینکه با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم ها این کارخانه استوار و با شگفتی عمل می‌کند جای قدردانی دارد.

 

به گزارش شبستان ،این بازدید با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران و در راستای  تحقق شعار سال «تولید،‌ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» در عرصه تولید برگزار شد.

 

کد خبر 1085227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha