تاب آوری و توانایی کادر درمان کاهش یافته است/ شهروندان برای مقابله با کرونا همراهی کنند

مقدم با اشاره به اهمیت همراهی شهروندان به منظور مقابله با کرونا گفت: تاب آوری و توانایی کادر درمان استان البرز با توجه به رشد آمار بیماران روند نزولی یافته است.

« ناصر مقدم» در جریان نشست ستاد مقابله با کرونا که یکشنبه 24 مرداد با ریاست معاونت امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تشیکل شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تعداد مراجعه کنندگان در روز شنبه 23 مرداد سال جاری به 4 هزار نفر رسیده است که این آمار گویای میزان رشد این بیماری ویروسی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: در جریان مراجع بیماران با نشانه های کرونا، 190 بیمار در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بستری شدند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: این در حالی است که در مراکز درمانی استان یک هزار و 361 بیمار با علائم کرونا بستری هستند و ظرفیت امکانات درمانی استان همچنین توانایی کادر درمان محدودیت هایی را ایجاد کرده است.

 

وی اظهار کرد: همزمان با اعلام تعطیلی سراسری کرونایی کشور مقررات معین شده ای با هدف وضع قوانین کرونایی مشخص شد که تصمیم های موجود وابسته به همراهی شهروندان است.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا و مدیریت جو روانی خاطرنشان کرد: تصمیم های اتخاذ شده ستاد کرونا تنها با همراهی و هم افزایی شهروندان اثرگذار است و در غیر این نتیجه ای نمی دهد.

 

  

کد خبر 1085232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha