برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی بصورت مجازی برگزار می شود

خسروانی پور گفت: با توجه به شرایط حاکم و وضعیت قرمز شهرستان ها برنامه ها مختصر و از طریق فضای مجازی برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا است.

حمید خسروانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بقاع متبرکه شهرستان در حال برگزاری است.

 

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلام آباد غرب افزود: طرح بصیرت عاشورایی با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا با تاکید و نظارت بر رعایت دقیق و جامع همه پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه بویژه فاصله‌گذاری اجتماعی در این اماکن مذهبی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه  ماه محرم  بهترین فرصت برای جذب جوانان به مکتب اهل بیت(ع) و تقویت اعتقادات دینی است، خاطر نشان کرد: با جذب جوانان به مکتب اهل بیت می‌توان آنها را از خطر گمراهی دور ساخت.

 

خسروانی پور تصریح کرد: محرم یاد آور مبارزه با کفر و استکبار ستیزی و دفاع از ارزش های فرهنگ عاشورایی از اصول واجب امت اسلامی است و دهه محرم می تواند، مفاهیم ارزشی و اعتقادی که به فراموشی سپرده شده یا کم رنگ گشته را احیا کند .

 

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت: عزاداری های محرم ، قدرتی بزرگ می‌سازد و امت مسلمان را در برابر نفوذ دشمن متحد می‌کند. 

 

کد خبر 1085244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha