روزانه ۲۰ هزار دز واکسن تزریق می شود/ راه اندازی ۲۵ مرکز واکسیناسیون در البرز

بابایی گفت: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون ۲۵ مرکز دیگر نیز به مراکز واکسیناسیون اضافه شده است که متقاضیان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir می توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهرداد بابایی» در جمع خبرنگاران با اعلام افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در استان البرز گفت: روزانه در استان البرز ۲۰ هزار دز واکسن کرونا میان مردم تزریق می شود. 

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز افزود: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون ۲۵ مرکز دیگر نیز به مراکز واکسیناسیون اضافه شده است که متقاضیان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir  می توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: استان البرز در وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا قرار دارد و بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بیش از ظرفیت پذیرش بیمار دارند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان البرز تحت بستری و مراقبت های درمانی قرار دارند.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز خاطرنشان کرد: وضعیت استان البرز از لحاظ شیوع بیماری کرونا در حالت بحرانی است و روزانه شاهد مراجعه بیش از ۴ هزار نفر به مراکز درمانی و بهداشتی هستیم. 

 

 

کد خبر 1085280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha