پویش «هر جلسه قرآنی یک هیئت مذهبی» در ایلام اجرا می شود

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: پویش «هر جلسه قرآنی یک هیئت مذهبی» با همت تشکل ها و موسسات قرآنی در سطح این استان در راستای برگزاری برنامه های عزای سیدالشهدا(ع) اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «حشمت الله رستمی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در ماه محرم به هر شکل ممکن ارادت خود را به سید و سالار شهیدان و شهدای کربلا ابراز می کنند.

 

وی تصریح کرد: تشکل های قرآنی استان ایلام نیز با برنامه ریزی های قبلی مشارکت اساتید، مربیان و قرآن آموزان در ماه محرم ضمن شرکت در برنامه های عزاداری، در پویش «هر  جلسه قرآنی یک هیئت مذهبی» برنامه های مختلفی را در ماه محرم اجرا می کنند.

 

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام ابراز کرد: سیاه پوش کردن و فضاآرایی مناسب، برپایی روضه و مراسم در فضای باز، برگزاری مسابقات فرهنگ عاشورا و کتاب خوانی، برنامه های کودک و نوجوان از جمله برنامه های تشکل های قرآنی در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

 

حجت الاسلام رستمی یادآور شد: تشکل های قرآنی سعی دارند تا در کنار آموزش های عمومی و تخصصی قرآنی، با برنامه های متنوع فرهنگی در مناسبت های مختلف زمینه رشد و تربیت همه جانبه قرآن آموزان را فراهم نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در ۱۴۰ موسسه و خانه قرآن و عترت در سطح استان ایلام در حال برگزاری است.

کد خبر 1085319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha