جوانان باید نهایت فرصت را از ماه محرم ببرند

کریم آبادی گفت: ماه محرم به تنهايي بهترين و كامل ترين عامل كنترل آسيب هاي اجتماعي و جذب جوانان به مساجد و کانون ها است و جوانان باید نهایت فرصت را از این ماه ببرند.

یعقوب کریم آبادی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: فضاي محرم زمان مناسبي را فراهم مي كند تا انسان و به خصوص جوانان تا حد امكان از گناه و اعمال خلاف دور شوند و خود را به پروردگار خود نزديك تر كنند.

 

مسئول کانون شهدای سلطان آیاد کنگاور افزود: مشاركت و هم گرايي مردم و جوانان در ايام محرم در تكيه ها و حسينيه ها نوعي وفاق اجتماعي است كه اين نوع رفتار در كمتر نقاطي در جهان ديده مي شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدومدیت های کرونا مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی  و در فضای باز با حضور جوانان فعال در حال برگزاری است.

 

کریم آبادی بابیان اینکه کرونا باعث تعطیلی  بسیاری  از برنامه های  کانون ها شده است  تصریح کرد: بخاطر ویروس منحوس کرونا ، اجرای گند زدایی و ضدعفونی منطقه ، برپایی نماز جماعت با حضور مردم و جوانان ، برگزاری کلاس قرآن و احکام با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

 

مسئول کانون شهدای سلطان آباد کنگاور  بااشاره به  فصل تابستان و برگزاری کلاس های  اوقات فراغت اظهارکرد: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان کانون برنامه های متنوع خاصی را با توجه به وضعیت کرونا در گرفتیم  برگزاری کلاس های آموزش قرآن و احکام ، کلاس های ورزشی مثل فوتبال که متاسفانه تا حدودی اجرا شد و بنا به هشدار و اعمال تعطیلی کرونایی تا آرام شدن وضعیت تعطیل است.

کد خبر 1085323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha