۱۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی شهرهای کردستان توزیع شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های محرم‌الحرام ۱۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی شهرهای کردستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تسلیت ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ایام محرم و به منظور حفظ سلامت عموم مردم، برنامه‌های عزاداری حسینی در شهرهای استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان ۱۰ هزار ماسک رایگان بین عزاداران حسینی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان کردستان بیان کرد: این هیئات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح حسینیه‌ها، مساجد، مدارس، هیئات و یا فضای باز  به عزاداری می‌پردازند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین از راه‌اندازی آشپزخانه هیئت مذهبی در کردستان خبر داد و گفت: پخت شبانه ۳۵۰ پرس غذای گرم تا پایان دهه اول محرم توسط این اشپزخانه در سنندج انجام می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان خاطر نشان کرد: همچنین در سایر شهرهای کردستان نیز توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به همت هیئات مذهبی و با همکاری خیرین در دهه اول محرم انجام می‌شود.

کد خبر 1085359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha