نذورات مردم در مساجد و هیات مذهبی به کمک به محرومین هدایت شود

حجت الاسلام جوکار در جلسه قرارگاه عملیاتی محله محور مساجد گفت: مساجد و هیات نسبت به اوج گیری نهضت مواسات و کمک‌های مومنانه و هدایت نذورات مردم به سمت کمک به محرومین اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان جلسه قرارگاه عملیاتی محله محور مساجد شهرستان قدس با حضور امام جمعه شهرستان قدس، مدیر امور مساجد، روسای ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و همچنین تعدادی از ائمه جمعه محلات در مسجد باب‌الخوائج برگزار شد.

این جلسه در پی موج جدید شیوع ویروس منحوس کرونا و در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس ضمن قدردانی و تشکر از تدابیر و زحمات مساجد در ایام کرونا اظهار داشت: لازم است تدابیر هوشمندانه و مبتکرانه جدیدی اندیشه شود تا مجالس حسینی با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: مساجد و هیات نسبت به اوج گیری نهضت مواسات و کمک‌های مومنانه و هدایت نذورات مردم به سمت کمک به محرومین اقدام لازم را مبذول دارند. 

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به طرح هر مسجد یک کارگاه هر خانواده یک شغل بیان داشت: نسبت به اجرای طرح پدافند غیر عامل خانواده، با شعار هر خانواده یک شغل و هر مسجد یک کارگاه به مناسبت روز جهانی مسجد اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ضمن تشکر از زحمات بی‌دریغ کادر درمان خاطر نشان کرد: جهت قدرشناسی از کادر درمان، واکسیناسیون، تست کرونا و آرامستان توسط مساجد، علما و ائمه جماعات و عموم مردم اقدامات لازم انجام شود. 

حجت الاسلام و المسلمین جوکار در پایان تصریح کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند دعا، توسل، تضرع و ایجاد موج جدید معنوی در جامعه، با بهره گیری از فرصت جلسات با برکت ماه محرم هستیم.

کد خبر 1085393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha