نهادهای متولی به دنبال راه حل مشکلات قطعی برق در جهرم باشد

سامانی گفت: با توجه به همه گیر شدن بیماری کرونا و بستری شدن بسیاری از شهروندان و گرمای طاقت فرسای تابستان لازم و ضروری است فکر عاجلی در این رابطه بشود.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شهر جهرم که در منطقه گرمسیری واقع شده و میانگین دمای شهر جهرم حدود 45 درجه سانتی‌گراد است، شهر گرمی به حساب می آید و در تابستان و همه ساله میزان برق مصرفی خانگی آن تقریبا به همین مقدار بوده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه به نظر می رسد اداره برق و دستگاه‌های متولی به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند تا حل خود مسئله، افزود: این مجموعه ها آیا می توانند  دلیل اصلی کمبود برق امسال را توضیح دهند یا دوباره به دنبال توجیه فصل گرما هستند در حالی که متغیر فصل گرما همه ساله وجود داشته است.

 

به اذعان این عضو شورای شهر جهرم، اکنون این سوال مطرح است که چه عواملی باعث شده که تابستان امسال شهر جهرم در استفاده از برق دچار مشکلات عدیده ای بشود در حالی که شهر جهرم به لحاظ جمعیتی و گسترش فیزیکی نسبت به سال قبل و سال های گذشته تغییرات چشمگیری نداشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات ممکن است عوامل دیگری مانند سوء مدیریت یا وجود ماینرها و امثال آن سبب کمبود برق در شهر شده باشد؛ تصریح کرد: روشنایی معابر و ورودی شهرک ها به شدت دارای ایراد و مشکل هستند.

 

سامانی همچنین اظهار کرد: در اینجا لازم است اداره برق به دنبال توجیه مسائل نبوده بلکه به دنبال راه حل این گونه مشکلات باشد.

 

این عضو شورای شهر جهرم در پایان گفت: با توجه به همه گیر شدن بیماری کرونا و بستری شدن بسیاری از شهروندان و گرمای طاقت فرسای تابستان لازم و ضروری است فکر عاجلی در این رابطه بشود.

 

کد خبر 1085407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha