همراهی ۸۰ درصدی اصناف جهرم در تعطیلی ۶ روزه مشاغل غیرضرور

اتحاد گفت: بر اساس بررسی های میدانی، بیش از ۸۰ درصد واحدهای صنفی در شهرستان جهرم نسبت به تعطیلی ۶ روزه ( از امروز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مرداد) اقدام و رعایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (دوشنبه ۲۵ مرداد) به خبرنگاران گفت: 10 اکیپ بازرسی و گشت مشترک با حضور ادارات صمت، بهداشت، اماکن، بهداشت و اتحادیه های صنفی در سطح شهرستان جهرم فعال شده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: بسیاری از کسبه و واحدهای صنفی همراهی بسیار مناسبی با ستاد شهرستانی کرونا داشتند و به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کردند که صمیمانه از آنان تقدیر و تشکر می کنیم.

 

وی بیان کرد: بر اساس بررسی های میدانی، بیش از 80 درصد واحدهای صنفی در شهرستان جهرم نسبت به تعطیلی 6 روزه ( از امروز دوشنبه 25 مرداد تا شنبه 30 مرداد) اقدام و رعایت کردند.

 

اتحاد ادامه داد: تنها 20 درصد از واحدهای صنفی مشاغل غیرضرور در حال فعالیت بودند که از آنان تقاضا داریم هرچه سریعتر نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند تا دچار جریمه و پلمب نشوند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم در پایان گفت: از صبح تا ظهر امروز بیش از 750 مورد بازرسی از اصناف شهر جهرم انجام شد و 158 واحد صنفی تذکر و اخطاریه گرفتند.

 

کد خبر 1085458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha