عدم توجه به جایگاه خانواده شهداء بزرگترین منکر است

سرهنگ عسکری توجه به خانواده شهداء را به عنوان یک اصل مهم و ضروری دانست و گفت: عدم توجه به جایگاه خانواده شهداء بزرگترین منکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه سپاه سنندج در مراسم شب خاطره شهید حاج مسعود غمیان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حاج مسعود غمیان یک مجاهد به تمام معنی در راه اسلام بود.

 


وی گفت: شهید غمیان از معتمدین بازار بودند و همواره در سمت های مختلفی که داشتند توجه به رفع معضلات اجتماعی و توصیه به معروفات را در اولویت کارهای خود قرار می‌دادند.

 

فرمانده ناحیه سپاه سنندج یادآور شد: در این جمع دوستان و همرزمان و جمعی از بازاریان شهر سنندج نیز حضور دارند و تمامی این عزیزان گواه این مسئله هستند که شهید غمیان در راه ترویج معرف اسلام و انقلاب علاوه بر جان خود، ثروتشان را هم بدون ذره‌ای تردید تقدیم اسلام کردند.

 


سرهنگ عسکری گفت: این شهید والا مقام که چندین مغازه را در بازار سنندج داشتند قبل از ترور ناجوانمردانه کوردلان تنها مغازه باقی مانده‌اش را هم برای ساخت مسجدی در محله خودشان می‌فروشند و حتی برای پرداخت پاره‌ای از تعهدات ایجاد شده با خواهش از همسر مکرمشان طلاهای همسر را برای تأمین لوستر آن مسجد هزینه می‌کنند.

 


فرمانده سپاه ناحیه سنندج در بخش دیگری از سخنانشان گفت: فرزند این شهید که هم اکنون در این محفل حضور دارند و با افتخار برای امرار معاش در کارخانه‌ای در سنندج در حال کارگری ساده  هستند را تصمیم داشتند از کار بیکار کنند که بسیار مایه تأسف است.

 

سرهنگ عسکری توجه به خانواده شهداء را به عنوان یک اصل مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای تکریم این عزیزان به کار خواهیم بست.

 

وی از حوزه هنری به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های فرهنگی استان در توجه به زنده نگه داشتن نام و خاطره شهداء نام برد و گفت: برگزاری 20 برنامه با شکوه شب خاطره و مشارکت در دیگر برنامه‌ها بخشی از اقداماتی است که توسط حوزه هنری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی دیگر انجام گرفته که جای تقدیر دارد.

کد خبر 1085469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha