نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان اقامه می شود

به گفته حجت الاسلام یوسفی، نماز ظهر عاشورا امسال به خاطر تسهیل در نظم دهی و رعایت فاصله گذاری در صحن مسجد جامع سید زنجان و به امامت آیت الله خاتمی اقامه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط خاص و بحرانی بیماری کرونا و لزوم برگزاری نماز ظهر عاشورا گفت: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا نماز ظهر عاشورا به صورت محدود و با حضور عاشقان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام) و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 


حجت الاسلام یوسفی افزود: این مراسم بر خلاف سنوات گذشته که در میدان انقلاب و با حضور انبوه جمعیت برگزاری می شد؛ امسال به خاطر تسهیل در نظم دهی و رعایت فاصله گذاری در صحن مسجد جامع سید زنجان و سر ریز جمعیت در پیاده راه سبزه میدان به امامت آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار خواهد شد.

 


وی ضمن دعوت از عزاداران حسینی جهت شرکت در نماز ظهر عاشورا، از عموم عزاداران دعوت به رعایت فاصله گذاری در صفوف نماز و استفاده از ماسک و مهر و سجاده شخصی اهتمام  کرد و افزود: از تجمع در قبل و بعد از برگزاری مراسم عزاداری و نماز ظهر عاشورا اجتناب ورزید.

کد خبر 1085518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha