عاشورا نقطه اشتراک جامعه اسلامی است

حجت الاسلام نبی زاده گفت: بسیاری از دشمنان در تلاش هستند که اهل بیت (ع) و واقعه عاشورا را وجه افتراق امت اسلامی معرفی کنند، در حالی که بر اساس توصیه های متواتری که از پیامبر (ص) به دست ما رسیده محبت به اهل بیت (ع) بسیار تاکید شده است.

«حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: تمام مذاهب اسلامی در سه نقطه پیامبر (ص)، قرآن و اهل بیت (ع) و لزوم محبت به خاندان پیامبر (ص) اشتراک نظر دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: تنها اختلاف برخی مذاهب اسلامی بر این موضوع است که شیعه معتقد بر این است که امام حاکم و راهنمای جامعه اسلامی است اما مذاهب دیگر تنها به محبت و ضرورت برخورداری از معارف اهل بیت تاکید دارند.

 

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) وجه وحدت همه مذاهب اسلامی هستند اضافه کرد: بسیاری از دشمنان در تلاش هستند که اهل بیت (ع) و واقعه عاشورا را وجه افتراق امت اسلامی معرفی کنند، در حالی که بر اساس توصیه های متواتری که از پیامبر (ص) به دست ما رسیده محبت به اهل بیت (ع) و دریافت معارف آنها بسیار تاکید شده است.

 

حجت الاسلام نبی زاده عنوان کرد: متاسفانه جهان اسلام گرفتار دو مکتب نوظهور تحت عناوین تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی قرار گرفته است، در لایه های مختلف استکبار تحریف شیعه برعهده انگلیس و تخریب تسنن برعهده آمریکا قرار گرفته است، در همین راستا هنگامی که زندگی نامه هیلاری کیلینتون را می خوانیم می بینیم که وی داعش را ساخته و پرداخته آمریکا عنوان می کند تا به اسلام ضربه بزند.

 

وی داعش را جریان افراطی سنی ها عنوان کرد و ادامه داد: در مقابل برای تحریف و تخریب شیعه دشمنان دست به هرکاری می زنند و کار به جایی می رسد حتی برای ترویج قمه زنی که مقام معظم رهبری بارهای این اقدام را حرام عنوان کردند دست به هرکاری می زنند، در انگلستان مشاهده می کنیم برای قمه زنی امکانات مختلفی را در روز عاشورا فراهم می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: مسلمانان همواره باید از تحریف ها و تفرقه های پیش بینی شده ای که توسط دشمنان اسلام طراحی می شود آگاه باشند، اگر به ماهیت بزرگ واقعه عاشورا خوب توجه شود می بینیم که این واقعا برای نجات اسلام از انحرافان صورت گرفته است.

 

کد خبر 1085535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha