۱۸۰۰ پُرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورای حسینی بین عزاداران توزیع می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس با بیان اینکه ۱۸۰۰ پُرس غذای گرم طی تاسوعا و عاشورای حسینی بین عزاداران توزیع می شود، گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ پُرس غذای گرم توسط کانون با کمک خیرین بین عزاداران حسینی توزیع شده است.

«ابوطالب برهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس به مناسبت فرارسیدن ماه محرم اقدام به فضاسازی مسجد و محلات کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در ادامه بیان کرد: مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز مسجد توسط این کانون در حال برگزاری است و هر شب 200 عدد ماسک با کمک خیرین بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

 

وی با اشاره به توزیع بسته معیشتی گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت ماه محرم 20 سبد معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و چای بین نیازمندان روستای زیرک آباد طبس توسط کانون توزیع شده است.

 

برهانی با بیان اینکه ۲هزار و ۷۰۰ پُرس غذای گرم توسط کانون با کمک خیرین بین عزاداران حسینی توزیع شده است، افزود: مقرر شده است تا یک هزار و ۸۰۰ پُرس غذای گرم دیگر نیز تا پایان روز عاشورا بین عزاداران توزیع شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در خصوص برنامه های روز عاشورا گفت: نماز ظهر عاشورای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود و برگزاری مراسم تعزیه خوانی در روز عاشورا نیز در دستور کار کانون قرار دارد.

 

وی در پایان بیان کرد: برگزاری مراسم علم بندان و زنجیرزنی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای زیرکآباد طبس در ماه محرم است.

کد خبر 1085537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha