برگزاری مسابقه اصحاب عاشورا در فهمای تفرش

شعبانی از برگزاری مسابقه اصحاب عاشورا در شهرستان تفرش خبر داد.

«ابرهیم شعبانی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش از برگزاری مسابقه اصحاب عاشورا خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین فرهنگ عاشورا و اهداف قیام امام حسین در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله، افزود: این کانون فعالیت های گسترده ای را در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی در طول سال دارد و در مناسبت های مختلف به صورت ویژه به برگزاری برنامه می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنري بقیه الله و قرارگاه شهید سلیمانی مسجد زاغرم شهرستان تفرش به مناسبت ماه محرم و روز جهانی مسجد این مسابقه را برگزار می کنند، ادامه داد: مسابقه اصحاب عاشورا با موضوع شناخت یاران سیدالشهدا علیه السلام برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله تفرش اضافه کرد: این مسابقه در دو بخش عمومی ۱۸ سال به بالا ( اصحاب الحسین علیه السلام ) و نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال ( یاران عاشورایی ) برگزار خواهد شد.

 

شعبانی گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت منبع مسابقه به کانال تلگرامی @kanoontafresh  مراجعه کنند.

 

وی زمان برگزاری این مسابقه را از 26 مرداد ماه تا 2 شهریور ماه دانست و ادامه داد: امید است بتوانیم با برگزاری این مسابقه گام موثری در راستای ترویج فرهنگ دینی و عاشورایی برداریم.

کد خبر 1085611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha