مردم ولایتمدار خوزستان مظهر ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) هستند

آیت‌الله فرحانی با بیان اینکه مردم خوزستان مظهر ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) و خاندان اهل بیت (ع) هستند گفت: خوزستانی‌ها به ندای رهبر انقلاب در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام عزای امام حسین (ع) و استفاده از جلسات نورانی ماه محرم لبیک گفتند.

«آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه مردم ولایتمدار خوزستان مظهر ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) و خاندان اهل بیت (ع) هستند اظهار کرد: مردم خوزستان نشان داده‌اند علی‌رغم تمامی مشکلات، کم‌کاری برخی از مسئولان و نارسایی‌های پیش‌آمده از سوی دشمنان، دست از ولایت و اهل بیت (ع) بر نمی‌دارند و و میثاقی را با امام حسین (ع) بسته‌اند که در این میثاق و در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم شاهد تقدیم شهدای بزرگی بوده‌ایم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خوشبختانه مراسمات عزاداری امام حسین (ع) در مساجد خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همراه شور، نشاط، بصیرت و آگاهی در حال برگزاری هستند افزود: مردم خوزستان به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام عزای حضرت سیدالشهدا (ع) و استفاده از جلسات نورانی ماه محرم لبیک گفتند.

 

وی با بیان اينکه امر به معروف و نهی از منکر، هدف و عنصری بود که باعث تبدیل حضرت اباعبدالله‌‌الحسین ‌‌(ع) به یک سائر انقلابی مهاجم شد اذعان کرد: سیره اهل بیت (ع) متأثر از سیره نبی اکرم (ص) است که ما باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشیم، در مقابل ظلم ظالم و انحراف بایستیم، از خط سرخ ولایت و کربلا دفاع کنیم، آگاهی دهیم و با بصیرت به میدان‌داری بپردازیم.

 

آیت‌الله فرحانی تصریح کرد: امام حسین (ع) حجت را بر همه تمام کرد و نشان داد برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر هر هزینه‌ای لازم باشد می‌دهد و هیچ هزینه‌ای بزرگتر از تقدیم حضرت علی اصغر (ع) و اسارت خانواده آل‌الله نبود.

 

وی عنوان کرد: اگر افشاگری، فداکاری و بصیرت‌افزایی خانواده حضرت سیدالشهدا (ع) نمی‌بود و اگر خونی از شهدای مظلوم کربلا ریخته نمی‌شد، ما چنین نهی از منکری را نمی‌داشتیم و مشخص نبود بر سر اسلام چه می‌آید.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان علت مبقیه اسلام به شمار می‌رود و حضرت اباعبدالله‌‌الحسین ‌‌(ع) آن را در حادثه کربلا در قول و عمل به منصه ظهور گذاشت و امروز امت ما نیز به امام حسین (ع) اقتدا می‌کند.

 

وی ادامه داد: سپاه و بسیج نشان داده‌اند که حافظ انقلاب اسلامی هستند و با ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارند می‌توانند استثنایی‌ترین حرکات را برای دفاع از حق مردم و انقلاب مدیریت کنند.

 

آیت‌الله فرحانی با اشاره به اینکه حضور موثر بسیج مستضعفان به عنوان بدنه اصلی مردمی سپاه در طرح شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب و اسلام را سپاه بیمه کرده است اضافه کرد: سپاه و بسیج اقدامات و حرکات ارزشمندی را در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهند و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و همراهی بیشتری را با آنها داشته باشند.

 

وی به عملکرد سپاه و بسیج در بحث مقابله با ویروس کرونا و تلاش برای مهار آن اشاره کرد و یاد آور شد: در تنگناها و مشکلات کشور، سپاه و بسیج نقش بی‌بدیل و ارزشمندی را در جهت خدمت‌رسانی به مردم ایفا کرده‌اند.

 

کد خبر 1085618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha