۲ هزار بسته حمایتی در بین نیازمندان انزلی توزیع می شود

حجت الاسلام صباحی گفت: همزمان با ایام شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران وفادارش، ۲ هزار بسته حمایتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام «عباس صباحی » امروز (سه شنبه، 26 مرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی با اشاره به توزیع ۲ هزار بسته حمایتی با مشارکت مساجد، هیئت‌های مذهبی و روحانیون گفت: در این مرحله از رزمایش این بسته های حمایتی در بین نیازمندان حاشیه شهرستان و افراد بی بضاعت و بدسرپرست و یا بی سرپرست توزیع خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی افزود: جهاد و تلاش تشکل‌های انقلابی و جهادی ادامه خواهد یافت و تشکل‌های مذهبی و انقلابی تا ریشه کن شدن ویروس منحوس از کشور همراه و یاور مردم خواهند بود.

 

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران وفادارش از برگزاری جلسات متعدد باعنوان ستاد محرم خبر داد و تصریح کرد: ۲ تیم متشکل از سه عضو برای سرکشی به مساجد، هیئت های مذهبی و بقاع متبرکه تشکیل شد که از روز اول محرم بر نحوه عزاداری و چگونگی برگزاری مراسم با رعایت موازین بهداشتی آنان نظارت می کنند.

 

صباحی متذکر شد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسمات با جمعیت بالا باید در فضای باز و با رعایت تمام اصول بهداشتی و حداکثر دو ساعت برگزار شود.

 

توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ایستگاههای صلواتی

حجت الاسلام صباحی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم، گفت: ایستگاه های صلواتی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی نیز جهت مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان بندر انزلی برپا شده است.

وی به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت : ایستگاه صلواتی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی جهت مقابله با ویروس کرونا در 10 روز محرم ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی افزود: در این غرفه ضمن توزیع بسته های بهداشتی در بین عموم مردم و عزاداران حسینی، مداحی و روضه خوانی توسط بلندگو نیز پخش می شود.

وی خاطر نشان کرد : هرساله به مناسبت ماه محرم ایستگاه صلواتی چای و خرما در بندر انزلی برپا می شد که امسال این ایستگاه به توزیع ماسک و وسایل حفاظت شخصی در برابر ویروس کرونا می پردازد .

وی تاکید کرد : امیدواریم بتوانیم رسالت خود را برای کاهش شیوع کرونا و منطبق با نیاز مردم در جنگ با دشمن نامرئی و ناچیزی به نام کرونا انجام دهیم.

 

کد خبر 1085679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha