فعالیت ۲هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی در محرم امسال

حجت الاسلام غلامی، گفت: امسال برنامه های محرم در ۲هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، امروز(26مرداد) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امسال برنامه های محرم  در ۲ هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی و با فعالیت ۶۰۰ نفر از مبلغان در حال برگزاری است.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه امسال هیچ هیئتی تعطیل نیست، افزود: برنامه‌های محرم در هیئت‌های مذهبی، تکایا، حسینیه و  روضه‌ها باید بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و با رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیئت های مذهبی و توجه به حفظ سلامتی مردم، خاطرنشان کرد: دسته‌روی ها در هیئت های مذهبی محله‌ای است و هیچ هیئتی نباید از محله خود خارج شود.

 

حجت الاسلام غلامی عنوان داشت: طبق بازدیدهای به‌عمل آمده از هیئت‌های عزاداری استان، درصد بسیار بالایی موازین و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و همچنان از هیئت ها درخواست می شود برای حفظ سلامتی مردم و کاهش آمار مبتلایان به کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود.

کد خبر 1085688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha