اجرای طرح همیار سلامت در آستارا

پورحنیفه از اجرای طرح همیار سلامت به منظور مقابله با ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان در شهرستان آستارا خبر داد.

«محمدپورحنیفه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: طرح همیار سلامت با شعار«به یاری کادر درمان می‌شتابیم» در شهرستان آستارا اجرا می‌شود.

 

مسئول گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا با بیان‌اینکه این طرح به منظور مقابله با ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان در این شهرستان‌ اجرا می‌شود، افزود: کمک به بیماران به عنوان همراه تا قبل از بستری نمودن، کمک به امور پذیرش در مراکز درمانی، همراهی بیمار نیازمند ویلچری، سالمندان، واکری و کمک به امور ترخیص بیماران از مهم‌ترین محورهای خدمات‌رسانی در این طرح هستند.

 

وی تصریح‌ کرد: کمک به امور ترخیص بیماران، راهنمایی بیماران به واحدهای بیمارستانی، پیگیری‌های پس از ترخیص و حمایت‌های روان‌شناسی در طول درمان به خانواده‌های بیماران از دیگر محورهای خدمات‌رسانی در قالب طرح همیار سلامت است.

 

پورحنیفه با اشاره به اینکه در قالب این طرح از داوطلبان بسیجی و جهادی(ادارات،نهادها، سازمان‌ها و نیروهای مردمی) ثبت‌نام به عمل می‌آید، گفت: داوطلبان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۱۱۸۴۳۷۵۰۱ و پیج اینستاگرامی به آدرس @shahid_ahmadiroshan_ast درخواست همکاری خود در این کمک مومنانه را اعلام کنند.

 

مسئول گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: این طرح به همت گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن و با همکاری بیمارستان شهید بهشتی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان آستارا اجرا می‌شود.

کد خبر 1085738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha