اجرای پویش حمایت از زوج‌های جوان آستارا

درخشان از اجرای پویش حمایت و یاری زوج‌های جوان شهرستان آستارا خبر داد.

«فرید درخشان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: پویش حمایت و یاری زوج‌های جوان شهرستان آستارا به همت هیئت عباسی برگزار می‌شود.

 

مسئول هیئت عباسی بندر آستارا با بیان‌ اینکه در قالب این پویش هر شخص، خیرین و  یا چند نفر با هم می‌توانند مبلغی بپردازند و خانه‌ای به صورت رهن یا اجاره شده به صورت امانت در اختیار زوجین جوان به مدت یک یا ۲ سال قرار دهند، افزود: شهروندان و خیرین برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند با شماره۰۹۱۱۳۸۱۳۷۴۰  تماس حاصل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت اجاره و رهن، موضوع رهن و اجاره کردن برای جوانان سخت شده است، تصریح‌ کرد: در قالب این پویش، حمایت های مادی و معنوی از خانواده‌های جوان و تازه شکل گرفته به عمل می‌آید تا در شرایط بحرانی کنونی دچار آسیب های متعدد نشوند.

 

درخشان با تاکید بر اینکه باید مسیر و بستر برای خانه‌دار شدن جوانان هموار شود، گفت: دولت باید برای خانه‌دار شدن جوانان برنامه داشته و تدابیر لازم را بیاندیشد.

 

مسئول هیئت عباسی بندر آستارا با بیان‌اینکه مردم و خیرین این شهرستان همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان‌ کرد: از مردم و خیرین آستارایی انتظار دارم در این امر خیر سهیم باشند و به یاری زوج‌های جوان بشتابند.

کد خبر 1085756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha