بازار داغ ماشین نویسی کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در ایام محرم

بهارلویی گفت: با فرا رسیدن ایام عزاداری و سوگواری سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب عاشورایی باوفایش در ماه محرم الحرام ۱۴۴۳ هجری قمری، ماشین‌نویسی چند سالی است که توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه بازار بسیار داغی پیدا کرده است.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با فرا رسیدن ایام عزاداری و سوگواری سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب عاشورایی باوفایش در ماه محرم الحرام ۱۴۴۳ هجری قمری، ماشین ‌نویسی چند سالی است که توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه بازار بسیار داغی پیدا کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: شور و تحرک جوانان حسینی و دیدن گونه‌ های متفاوتی از رفتارهای مذهبی، اتفاقی است که هرسال با فرارسیدن ایام مذهبی همچون محرم، رمضان و… بیشتر از سال قبل به چشم می‌آید، یکی از این گونه رفتارها، نوشتن اسامی و شعارهای مذهبی بر شیشه‌ خودروها است.

 

وی با بیان اینکه این اقدام معنوی هرساله به صورت صلواتی توسط اعضای کانون مهرپویان برگزار می شود گفت: اهدای ثواب تلاوت نور به شهدای کربلا، برگزاری محل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های این کانون در ماه محرم است.

 

بهارلویی، برگزاری هیئت و بیان اهداف و ثمرات قیام امام حسین (ع) اهدای ثواب تلاوت نور به شهدای کربلا، برگزاری محل انس با قرآن کریم و برگزاری هیئت و بیان اهداف و ثمرات قیام امام حسین (ع) را از دیگر برنامه های این کانون در ماه محرم عنوان کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: سیاه پوش کردن مساجد و محلات و نصب پرچم های حسینی بر سر در خانه های شهر یانچشمه از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری مهرپویان است.

 

کد خبر 1085767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha