فعالیت حسینیه کودک آنلاین در دزفول

حسینیه کودک آنلاین، ابتکار فعالان حوزه کودک هیئت روضه‌الزهرای دزفول است که از محرم سال گذشته و با شیوع کرونا فعالیت خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد.

«حجت الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: حسینیه کودک آنلاین، ابتکار فعالان حوزه کودک هیئت روضه‌الزهرای دزفول است که از محرم سال گذشته و با شیوع کرونا فعالیت خود را آغاز کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول افزود: این حسینیه برای کودکان تمام ایران که در بستر اسکای‌روم و به صورت تعاملی برگزار می‌شود قابل دسترس است.

 

وی اضافه کرد: عمو حاج آقا و عروسک عَقابَقا که یک عنکبوت آبی پر شر و شور است هر روز با ماجرایی به دیدن کودکان می‌آیند و با داستان‌هایی جذاب زندگی عادی بچه‌ها را به وقایع عاشورا پیوند می‌زنند. 

 

وی با بیان اینکه قصه‌های جدید و با برنامه و جذابیت برای کودکان را می‌توان از ویژگی‌های این برنامه دانست و تصریح کرد: همچنین امکان فعال شدن صدا و تصویر مخاطبان، حسینیه کودک آنلاین روضه الزهرا را به یک برنامه تعاملی و مهیج تبدیل کرده و آموزش کاردستی، آموزش نقاشی، مداحی مداحان نوجوان و مسابقه حفظ شعر عاشورایی محتشم کاشانی از دیگر بخش‌های این برنامه است. 

 

حجت‌الاسلام محجوب در پایان خاطر نشان کرد: حسینیه کودک آنلاین روضه‌الزهرا از اول تا یازدهم محرم، هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در آدرس Skyroom.online/ch/rozatoalzahra/koodak برگزار می‌شود و این برنامه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد یافت.

 

کد خبر 1085777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha