تردد خودروهای غیرپلاک گیلان در محور آستارا- اردبیل ممنوع است

میرقربانی گفت: طبق مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد خودروهای غیربومی در محور آستارا- اردبیل ممنوع است.

«سید سعید میرقربانی» دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: طبق مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تا جمعه پنجم شهریور تردد خودروهای غیربومی در محور آستارا- اردبیل ممنوع است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه این طرح از ۲۴ مرداد شروع شده و ماموران مرزبانی در تونل حیران و پلیس راه در ایست بازرسی قلعه از ورود خودروهای غیربومی به استان گیلان ممانعت می‌کند، افزود: در ایست بازرسی قلعه در اجرای طرح مذکور با پلیس راه عوامل جمعیت هلال‌احمر، مرزبانی و ماموران نیروی انتظامی همکاری دارند.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس این مصوبه همچنین خروج خودروهای بومی از استان نیز ممنوع است و هیچ خودرویی حق خروج از استان را ندارد، تصریح‌کرد: این مصوبه شامل خودروهای انتظامی، حاملان مواد فاسدشدنی، خودروهای باری و سوختی و خودروهای حمل و نقل عمومی نمی‌شود.

 

میرقربانی گفت: مجوزهایی که توسط فرمانداری‌ قبل از طرح محدودیت تردد، صادر شده لغو و غیر قابل قبول است و پلیس با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی برای قطع شیوع کرونا ویروس در ورودی‌های استان گیلان اجرا می‌شود و مردم با عوامل طرح همکاری کنند، خاطرنشان‌کرد: از هموطنان انتظار داریم به خاطر جان خود و همنوعان و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری منحوس کووید ۱۹ به سفر نروند.

کد خبر 1085878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha