پخت و توزیع ۵ هزار پُرس غذای گرم توسط بسیجیان اندیمشک در دهه اول محرم

کریم‌پور به تشریح اقدامات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در دهه اول ماه محرم پرداخت و گفت: بسیجیان اقدام به پخت و توزیع پنج هزار پُرس غذای گرم میان نیازمندان و عزاداران حسینی کردند.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اهداف قیام حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: در ماه محرم حسینی می‌توانیم در کنار برپایی مجالس عزاداری، به دستگیری از نیازمندان و فقرا و کارهای خیر بپردازیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به تشریح برخی اقدامات و فعالیت‌های بسیجیان در دهه اول محرم پرداخت و افزود: مراسم عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور رده‌های بسیج محلات و اقشار و همچنین استفاده از ظرفیت سخنرانان برگزار شد.

 

وی اذعان کرد: جلسات بصیرتی، معرفتی و امر به معروف و نهی از منکر نیز در سطح رده‌های حوزه و پایگاه‌های بسیج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

کریم‌پور با بیان اینکه بسیجیان اندیمشک اقدام به پخت و توزیع پنج‌هزار پُرس غذای گرم میان نیازمندان و عزاداران حسینی کردند تصریح کرد: همچنین از ابتدای ماه محرم تا کنون، توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در راستای برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه صورت گرفته است.

 

وی عنوان کرد: ۴۴ تیم بهداشتی توسط مجموعه بسیج در سطح شهرستان اندیمشک در قالب نظارتی، حمایتی و مراقبتی راه‌اندازی شده و به همکاری با شبکه بهداشت و درمان پرداخته‌اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در پایان از تمامی بسیجیانی که در رزمایش کمک‌های مومنانه مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1085935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha