طرح تربیتی «چکامه» با محوریت قیام عاشورا ویژه نوجوانان در بجنورد برگزار شد

طرح تربیتی چکامه با محوریت قیام عاشورا به همت کانون فرهنگی و هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد ویژه کودکان و نوجوانان در محل این مسجد برگزار شد.

«محمد رحیمی» مدیرکانون فرهنگی هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با حضور طلاب حوزه علمیه قم، طرح چکامه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بهره مندی از آموزه های عاشورا و نهضت شهدای  کربلا، برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: این طرح با هدف تبیین ارزش های فرهنگ عاشورا برای نوجوان در قالب نشست ها و  کلاس های آموزشی و نشست های دورهمی نوجوانان ویژه دختران و پسران به صورت مجزا برگزار شد.

 

رحیمی این کلاس ها را شامل آموزش احکام، قرآن و مهارت های خانواده و نیز بصیرت افزایی نام برد و گفت: کلاس ها در قالب نشست و با رعایت پروتکل های بهاشتی در محیط باز برنامه ریزی و اجرا شد.

 

وی اعلام کرد: 48 بسته گوشت نذری قربانی اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا،  در میان سفره نیازمندان قرار گرفت.

 

رحیمی به تهیه بسته های معیشتی و طبخ غذای گرم با همکاری موسسه خیریه امام خمینی (ره) این مسجد همزمان با شب های سوگواری شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: 300 بسته مواد غذایی هرکدام به ارزش 500 هزار تومان تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

کد خبر 1086026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha