کمپین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کردستان بصورت مجازی برگزار شد

کمپین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی استان کردستان بصورت مجازی توسط هنرمند محبوب و مردمی ایران اسلامی محسن چاووشی به مناسبت ماه محرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ‏نذر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی کردستانی با همراهی هنرمند محبوب و مردمی محسن چاووشی  در فضای مجازی برگزار شد.

 

 

این نذر با تشکیل کمپین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی استان کردستان به همت محسن چاووشی برگزار شد که با همدلی و همراهی مردم نوع دوست ایران و طرفداران این هنرمند محبوب روبرو شد.

 

 

نذر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که امسال برای اولین بار در ماه محرم و همزمان با مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی استان کردستان برگزار شد.

 

 

در این کمپین مجازی با همدلی عاشقان به سرور آزادگان امام حسین(ع) یک میلیارد ریال برای آزادی تعدادی از زندانیان بدهکار مالی و غیر عمد در این ماه فراهم شد.

 

 

با همراهی و حمایت دادستان استان کردستان نیز در اوایل ماه محرم، ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد دیگر نیز از زندان آزاد شدند.

 

 

در راستای کمک به ازادی زندانیان بدهکار مالی در کردستان پویشی با عنوان پویش همدلی در استان کردستان شکل گرفته که مردم نیک اندیش و خیر استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب‌های 5859837003403710 بانک تجارت و 0105951078004 بانک ملی ستاد دیه کردستان واریز کنند.

کد خبر 1086058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha