پیرمردانی که چشمشان دنبال دلار و غرب بود فرهنگ و اقتصاد را نابود کردند

آیت الله سلیمانی ضمن اذعان به اینکه در زمینه فرهنگ و اقتصاد باخته ایم، گفت: اگر اینها دست فرزندان انقلابی بود اکنون پیشرفت هایی همچون دیگر زمینه ها داشتیم، اما پیر و پاتال هایی که چشمانشان دنبال دلار و غرب بود این اجازه را ندادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «عباسعلی سلیمانی» ظهر امروز در تجمع عاشورائیان شهر یاسوج با بیان اینکه راه امام حسین (ع) همچنان مانده و فریاد لبیک یا حسین (ع) ادامه دارد، گفت: لبیک یا خامنه ای اکنون مصداق لبیک یا حسین (ع) است.
 

نماینده ولی فقیه و امام‌ جمعه کاشان ضمن تاکید بر اینکه باید برای خونخواهی قوی باشیم و خون خواهی امام حسین (ع) با ناتوانی ایحاد نمی شود، اظهار کرد: ما قبل از انقلاب هیئت داشتیم، سینه می زدیم اما ضعیف بودیم، در این کشور هیچ کاره بودیم، در سرنوشت کشورمان هیچ دخالتی نداشتیم، در زمینه سیاسی فقط آمریکا و سفارتش بود ما باخته بودیم. امنیت نیز دست ساواک بود، هرچه سازمان سیا می گفت همان می شد، در مقوله امنیت به ابرقدرت ها باخته بودیم.
 

وی ادامه داد: در مقوله علمی گفته بودند ایران نمی تواند یک سوزن بسازد و فقط بلد است مفت بخورد.
 

آیت الله سلیمانی گفت: آمریکا بارها در مقابل ایران آی کیو و عقلش را از دست داده، نشاندن پهپاد آر کی یو 170 توسط ایران که چیزی نیست .
 

امام جمعه کاشان با اشاره به واکسن کرونا گفت: فرزندان امام با شعار لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه ای توانستند واکسن برکت را بسازند و ما در تکنولوژی، نظامی، علمی، سیاسی و امنیتی به جایی رسیده ایم که فرزندان ما امثال زم و ریگی را به راحتی دستگیر کردند و اقتدار لبیک یا حسین (ع) حلقه امنیتی آنها را شکست و به راحتی آنها را دستگیر کردند.
 

وی ضمن اذعان به اینکه در زمینه فرهنگ و اقتصاد که دست فرزندان انقلابی نبود باخته ایم، خاطرنشان کرد: اگر اینها نیز دست فرزندان انقلابی بود اکنون پیشرفت هایی همچون دیگر زمینه ها داشتیم، اما پیر و پاتال ها که چشمانشان دنبال دلار و غرب بود این اجازه را ندادند.
 

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند اقتصاد کشور باید بدون نفت اداره شود و هیچ رئیس جمهوری به توصیه های رهبری توجه نکردند، افزود: مشکلات امروزی که در معیشت مردم وجود دارد این است که اقتصاد ما نفتی بود و نفتی ماند.
 

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه با حضور سه رکن نظام می توانیم عقب افتادگی ها را جبران کنیم، اظهار کرد: از قدرت مان برای به زانو درآوردن آمریکا استفاده خواهیم کرد و هرچه داریم از فرهنگ عاشورا و کربلا داریم.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه فریاد لبیک یا حسین (ع) شعار جهانی شده و ما اکنون در ابتدای راه هستیم و از این راه باید دفاع کنیم، گفت: حسین عزیز اگر در کربلا تو را تنها گذاشتند ملت ما دیگر تو را تنها نمی گذارند اجازه نمی دهم بار دیگر علما بیافتد .

 

کد خبر 1086203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha