توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ پرس غذای گرم درانزلی

دقیق روحی از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ پرس غذای گرم در دهه اول مرحله توسط هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بندرانزلی خبر داد.

«حسن دقیق روحی» امروز (پنجشنبه، 28 مرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: در دور دوم کمک مومنانه ومعیشتی هیئت رزمندگان اسلام بندرانزلی در این ایام که مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند و به مناسبت  ماه محرم و در تاسوعای حسینی به تعداد 150 بسته در بین اقشار کم بضاعت و محروم جامعه توزیع کرد.

 

مسئول هیات رزمندگان اسلام بندرانزلی اظهار داشت: این بسته های معیشتی اقلامی مانند گوشت، برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه فرنگی را شامل می شد. .

وی اضافه کرد: همچنین تعداد 300 پرس غذای گرم در طی مراسم دهه محرم میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) توزیع شد.

 

وی ارزش کل بسته های معیشتی و غذای گرم توزیع شده را 60 میلیون تومان اعلام کرد.

 

*توزیع 20 بسته معیشتی توسط هیئت محبان قمر بنی هاشم(ع) انزلی

هیات محبان قمر بنی هاشم (ع) مسجد رضویه قارویر انزلی نیز 20 بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده های کم بضاعت و کم بر خوردار انزلی توزیع کرد.

 

ارزش هریک از این بسته های معیشتی که شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارونی و لوازم بهداشتی بود، 200 هزار تومان ارزیابی شده است.

 

این هیئت باهمکاری مسجد رضویه قارویر از اوایل شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

 

گفتنی است این هیئت برای تهیه کپسول اکسیژن در روزهایی که وضعیت شهر بندرانزلی قرمز و فوق حاد گزارش شده بود به کمک کادر بهداشت و درمان شتافت و در ضدعفونی کردن معابر نیز فعالیت چشمگیری داشت.

کد خبر 1086269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha