اجرای پویش«نذر نفس» در بندر آستارا

حیدرزاده از اجرای پویش«نذر نفس» برای تامین اکسیژن بیماران کرونایی، در شهرستان آستارا خبر داد.

«بابک حیدرزاده» به اجرای پویش«نذر نفس» در شهرستان آستارا اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین نیاز بیماران کرونایی و به‌ویژه افرادی که نیاز به بستری شدن دارند، اکسیژن است برای تامین کسپول اکسیژن و دستگاه مانومتر، پویش«نذر نفس» در آستارا برگزار می‌شود.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه در شرایط کرونایی تامین کپسول اکسیژن و مانومتر در اولویت قرار دارد، افزود: بیماری کرونا تا زمانی که وجود دارد می‌تواند خطرناک باشد و باعث مرگ و میر شود و آسیب‌‌های زیادی وارد کند و قطعا ما شرایط سختی داریم و امروز درصدی از بیماران نیاز به بستری در بیمارستان دارند اما درصدی از بیماران نیز می‌توانند در خانه درمان شوند و موثرترین اقدام درمانی برای آنها اکسیژن رسانی است و درمان‌های دارویی مکمل هستند و اکسیژن مناسب می‌تواند مرگ و میر را کاهش دهد.

 

وی تصریح‌کرد: در پویش «نذر نفس»، خیرین و حسینیان شهرستان آستارا می‌توانند با اهدای کمک‌های نقدی در تامین هزینه‌های تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه مانومتر مشارکت کنند.

 

حیدرزاده با اشاره به اینکه خیرین و مردم نوع‌دوستبا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت 6104337523357083 با کد شبا IR 18020020000004978648032  نزد بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال‌ استان گیلان می‌توانند در این کار خیر سهیم باشند، گفت: درج شناسه واریز 28000807142 در واریز کمک‌های نقدی الزامی است.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست همچنین می‌توانند با خرید کپسول اکسیژن و دستگاه مانومتر و اهدای آن به جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا به یاری بیماران کرونایی شتافته در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشند.

کد خبر 1086280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha