مراسمات عزاداری در محرم نمایشی از تدین هوشمندانه بود

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: مراسمات عزاداری در محرم امسال نمایشی از تدین هوشمندانه و تلاش برای حفظ سلامتی آحاد جامعه بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بود.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمود: برای شهادت حسین (ع)، حرارتی در دل‌های مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود. (جامع احادیث الشیعه، ج ۱۲، ص ۵۵۶)

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برپایی مراسم در عزای سرور و سالار شهیدان در واقع تلاش برای احیای ارزش‌ها و معارف اسلامی است افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

 

وی گفت: بدینوسیله برخود لازم می‌دانم از تلاش مجاهدانه مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی، هیئت‌های امنا مساجد، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، روحانیون، مبلغین و ائمه جماعات که مراسمات عزاداری دهه اول محرم را به نحوی شایسته و پرشور برگزار کردند قدردانی و سپاسگزاری کنم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: همچنین از حمایت‌ها و رهنمودهای  ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران، دادستانی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج، ادارات، نهادها، شهرداری‌ها واصحاب رسانه کمال قدردانی و تشکر دارم.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: مراسمات عزاداری در محرم امسال نمایشی از تدین هوشمندانه و تلاش برای حفظ سلامتی آحاد جامعه بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بود که الحق هم بانیان مراسمات و هم شرکت کنندگان در مراسمات با تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تمامی موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم به دعای عزاداران حسینی آحاد جامعه ایران اسلامی همشهریان ارجمند از گزند آفات و بلیات محفوظ و در احیای ارزش‌های سعادت بخش اسلام همواره موفق و سربلند باشند.

کد خبر 1086349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha