لزوم تغییر در صنعت هوایی و وجود راهکارهای آن/ پرداخت ۳۴۰۰ میلیارد تومان وام کرونا به متقاضیان حوزه حمل و نقل

لزوم تغییر در صنعت هوایی و وجود راهکارهای آن و پرداخت ۳۴۰۰ میلیارد تومان وام کرونا به متقاضیان حوزه حمل و نقل از اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ گذشته هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اهم اخباری که در هفته‌ای که گذشت در حوزه هوایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

 

 لزوم تغییر در صنعت هوایی و وجود راهکارهای آن

 

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی  با بیان این که در حوزه حمل و نقل نیازمند نهضت جدیدی هستیم تا حمل و نقلی ایمن و ارزان داشته باشیم، گفت: در حوزه هوایی نیازمند یک تغییر هستیم که راهکار آن وجود دارد

 

معرفی مديران و روسای فرودگاه‌ها به عنوان نمايندگان سازمان هواپيمايی کشوری برای اطمینان از اجرای صحيح پروتکل‌های بهداشتی

 

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، به منظور اطمینان از روند پذیرش مسافر در پروازها، مدیران و روسای فرودگاه‌های کشور را به عنوان نمایندگان تام الاختیار این سازمان معرفی كرد.

 

پرداخت ۳۴۰۰ میلیارد تومان وام کرونا به متقاضیان حوزه حمل و نقل

 

مدیرکل دفتر بهره‌وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تا اواسط مرداد ۱۴۰۰، از مجموع حدود پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواستی در بخش حمل و نقل برون شهری، سه هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد از کل تسهیلات درخواستی به متقاضیان در بخش حمل و نقل جاده‌ای و  هوایی، ریلی و دریایی پرداخت شده است.

 

کاهش تعداد پروازها به یک سوم به دلیل شیوع کرونای دلتا

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعداد مسافران پروازهای هوایی از فردا به یک سوم تقلیل پیدا خواهد کرد.

 

تهاتر بدهی هما به شرکت سوخت رسانی و خدمات فرودگاهی اوج

 

در جلسه هیات وزیران به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی، درخصوص ساخت بیمارستان ساری، تغییر سهامدار اجرای قطعه اول آزادراه سیرجان - بندرعباس و تهاتر بدهی هما به شرکت سوخت رسانی اوج تصمیم گیری و مصوباتی صادر شد.

 

لزوم نوسازی ناوگان هوایی

 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت آینده و نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی در زمینه طرح مسکن ملی، راهسازی، نوسازی ناوگان هوایی، استفاده از ظرفیت بنادر و دریانوردی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آزادراهی و بزرگراهی و کاهش تصادفات رانندگی مطرح کردند.

 

سرگردانی مسافران بدون ویزا در نجف و بغداد

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی از سرگردانی مسافرانی که بدون اخذ ویزا به عراق سفر هوایی دارند خبر داد و گفت: با آژانس‌های مسافرتی که با وعده دریافت ویزا در فرودگاه‌های عراق به مسافران بلیت فروخته‌اند، برخورد می‌شود.

کد خبر 1086352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha