اجرای طرح اطعام حسینی توسط مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک

ماسوری گفت: در راستای اجرای طرح اطعام حسینی توسط کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک، پخت ۵۰۰ پُرس غذای گرم و توزیع آنها میان عزاداران حسینی و نیازمندان همزمان با روز عاشورا صورت گرفت.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح اقدامات و برنامه‌های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک در دهه اول ماه محرم پرداخت و اظهار کرد: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع) هر شب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شد که سخنرانی و مداحی و سینه‌زنی از جمله آیتم‌های آن بودند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک افزود: با توجه به شرایط کرونایی و بر خلاف سال‌های گذشته، همایش شیرخوارگان حسینی با استفاده از بستری فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

 

وی از اجرای پویش مجازی «سیاهپوشان حسینی» ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و اذعان کرد: این پویش با هدف تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان در مکتب امام حسین (ع)، انتقال عشق و ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) و همچنین به منظور تبدیل هر خانه به یک هیئت حسینی اجرا شد‌.

 

ماسوری اضافه کرد: در راستای اجرای طرح اطعام حسینی، پخت ۵۰۰ پُرس غذای گرم و توزیع آنها میان عزاداران حسینی و نیازمندان همزمان با روز عاشورا صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: پویش «هر خانه یک پرچم»، همایش جوانان علی اکبر (ع)، همایش نوجوانان قاسم ابن الحسن، معرفی کتاب، تولید محتوای مجازی و مراسم و نماز ظهر عاشورا از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط مسجد ‌نبی‌اکرم (ص) بودند.

 

کد خبر 1086368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha