نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرای دولت مصلحت کلی را لحاظ کنند

حجت الاسلام نقوی گفت: آنچه ما از نمایندگان مجلس تقاضا داریم این است که در دادن رای اعتماد به وزرای دولت سیزدهم مصلحت کلی را لحاظ کنند و بدانند مردم در شرایط سخت هستند و به فکر منطقه و استان خاص و تقسیم بندی کشور نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی» در خطبه های نماز جمعه امروز( ۲۹ مرداد) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری با شرایط سختی پشت سر گذاشته شد، گفت: الحمدالله با مشارکت و انتخاب خوب مردم، آیت الله رییسی با بیش از ۱۸ میلیون رای به عنوان نماد تفکر انقلابی و مدیریت جهادی انتخاب شد.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه بعد از انتخابات مردم انتظار دارند که دولت جوان حزب اللهی شکل گیرد، افزود: با تشکیل چنین دولتی نباید به بعضی از تغییرات اکتفا کند چرا که تغییر را همه دولت ها داشته اند و آنچه نیاز است تحول است.

 

وی با اشاره به اینکه دردهای مزمنی که سال های سال بر جان این ملت افتاده جز با دولت جوان حزب اللهی مردمی تحول گرا ممکن نیست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند " دولتی با ویژگی های مومن بودن، با نشاط ، جوان، کاربلد بودن جزو شاخصه های اصلی دولت سیزدهم باید باشد".

 

حجت الاسلام نقوی با اشاره به دو ویژگی وزرا در کابینه پیشنهادی ریاست جمهوری، اظهار کرد: جوان و با نشاط بودن یکی از این ویژگی هاست که سن وزرای پیشنهادی نسبت به دولت گذشته حدود ۱۰ سال کاهش پیدا کرده است  و دیگری روحیه مردمی و جهادی بودن وزرا است که اکثرشان افراد ناشناخته ای نیستند و در دولت ها و نهادهای مختلف خدمت کرده اند.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود ادامه داد: آنچه ما از نمایندگان مجلس تقاضا داریم این است که مصلحت کلی را لحاظ کنند و بدانند مردم در شرایط سخت هستند و به فکر منطقه و استان خاص و تقسیم بندی کشور نباشند.

 

وی با بیان اینکه در دوره انتقال دولت، بی انصافی ها صورت می گیرد، تصریح کرد: در همین مدت کوتاه  رییس جمهور مردمی بودن را نشان دادند و باید اجازه دهیم دولت کار خود را شروع کند و از همین الان شروع به انتقام گرفتن نکنیم و در جریان رای اعتماد مصالح مردم را درنظر گرفته شود‌

 

حجت الاسلام نقوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جریان تحریف و جریان اعتماد سوز مردم به نظام و حاکمیت و کار رسانه ای قوی در خصوص مسئله واکسن کرونا، افزود: متاسفانه بعضی از رسانه ها و شبکه های انقلابی هم در دام فریب و تحریف دشمن قرار می گیرند که  نظام در واردات واکسن کوتاهی کرده است و رهبری تاکید کردند که دولت با جدیت برای واردات واکسن تلاش کنند به جز از کشورهای امریکا، فرانسه، انگلیس چون اعتمادی به این کشورها نیست.

 

وی ادامه داد: حتی اگر ما به سلامت این واکسن ها اعتماد داشته باشیم باز هم سراغ این واکسن ها نخواهیم رفت چرا که آمریکایی ها نشان دادند از هر مسئله ای برای موضوع مذاکرات هسته ای استفاده می کنند و در جریان مذاکرات مشاهده کردیم که با ممنوعیت واردات دارو به کشور مردم را با مشکلات مواجه کردند.

 

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه عده ای در کشور دنبال بهانه جویی ها هستند و واردات واکسن با تاخیر دوماهه مواجه شد، خاطرنشان کرد: دولت گذشته امیدوار بود که مذاکرات به نتیجه برسد و با کشورهای غربی، اروپایی و آمریکایی ها وارد مذاکرات شود و به همین دلیل در عقد قرارداد با چین و بعضی از کشورها تعلل کرد.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود ایجاد مشکل توسط آمریکایی را دلیل دوم در این رابطه دانست که برای فروش واکسن به ایران مشکل ایجاد کردند و تجربه نشان داده است که هر  کشوری به آمریکا تکیه کند آمریکا پشتش را خالی می کند.

 

 

کد خبر 1086388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha