توجه به گام دوم انقلاب  می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد

امام جمعه لنده توجه به گام دوم انقلاب در این برهه از زمان را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و گفت: در انتخاب وزیران نیز باید کسانی انتخاب شوند که دارای روحیه جهادی و انقلابی به همراه تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۲۹ مرداد ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: شور حسینی بیش از ۱۴۰۰ سال است که در دلهای شیعیان و همه مردم جهان روز به روز پر جنب و جوش تر از گذشته در حال برگزاری است.
 

وی تصریح کرد: مهمتر از عاشورا، درس ها و الگو گرفتن از آموزه های عاشورا است که این مهم باید با رعایت امر به معروف و نهی از منکر صورت پذیرد.
 

محمودی اصل به بحث تشکیل کابینه دولت جدید به عنوان موضوع مهمی یاد کرد و ادامه داد: کار مجلس از این هفته برای رای اعتماد به وزرا آغاز خواهد شد که مقام معظم رهبری بحث مومن بودن، جوان و با نشاط بودن و کاربلد بودن را از ویژگی های تشکیل دولت خدمت گذار عنوان کردند.
 

امام جمعه شهرستان لنده یادآور شد: تقویت امید آفرینی و اقدامات جهادی و شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم با رویکرد رفع آنها می تواند با شعار ما می توانیم اجرایی شود.
 

وی گفت: توجه به گام دوم انقلاب در این برهه از زمان می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و در انتخاب وزیران نیز باید کسانی انتخاب شوند که دارای روحیه جهادی و انقلابی به همراه تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم را داشته باشند.
 

خطیب جمعه شهرستان لنده ابراز داشت: رئیس جمهور جدید میراث دار یک دولت کم کار و خسته است که در دولت جدید در بحث جوان گرایی شاهد انتخاب وزیران انقلابی و جوان هستیم که کارآمدی آنان نیز در رفع مشکلات تاثیر گذار است.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت هستیم، خاطرنشان کرد: تحول خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد از مهم ترین شعارهای آیت الله رئیسی بوده که امیدواریم با این نگاهی که وجود دارد، رانت ها و بی عدالتی های صورت گرفته در تغییر وضع موجود و تحول خواهی را شاهد باشیم.
 

محمودی اصل تاکید کرد: در کنار همه برنامه های فوری، کوتاه مدت، بلند مدت از برنامه های کاری دولت جدید هستیم که بحث گرانی ها، کرونا و سایر مشکلات از چالش های اساسی دولت جدید است و امیدواریم در کمتر از یک سال آینده شاهد رفع بیشتر مشکلات باشیم.
 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: در قوه قضائیه ادامه روند تحول آفرینی در دستگاه قضایی و دیدار چهره به چهره با زندانیان، محکومان کیفری و امنیتی نشان از تغییر در رویکرد کلی قوه قضائیه است که اعتماد عمومی را به دستگاه قضایی برگرداند.
 

وی افزود: عصبانیت آمریکایی ها از حضور مسئولان طراز اول ایران در بین مردم نشان از ریل گذاری جدید در حاکمیت ایرانی نو و تحول خواهی است که باعث شده تا حاشیه پردازان و کسانی که منافع آنان به خطر افتاد، روی به تخریب بیاورند و با دشمنان همسو شوند.
 

محمودی اصل اظهار کرد: ابهامات در خصوص بحث واکسیناسیون و واکسن ایرانی و برخی تصمیمات مسئولان از سوی جبهه رسانه ای دشمن و برخی عناصر داخلی در حال شکل گیری است که بیشتر در پی نفی تلاش دانشمندان و کسانی هستند که در این حوزه در حال تلاش برای ساخت واکسن ایرانی است.
 

خطیب جمعه لنده گفت: تولید واکسن داخلی برای خنثی سازی توطئه های شبانه روزی دشمنان بوده که این مهم با تولید شبانه روزی در حال اجرایی شدن است.

 

وی افزود: حوادث افغانستان و تحلیل این وقایع در این کشور با تصرف شهرهای مختلف توسط طالبان باعث شد تا ابهامات بسیاری صورت پذیرفت که باید گفت که دولت سوریه براساس روابط بین المللی دعوت کرد و اجازه حضور به مستشاران ایرانی را داده بود ولی اشرف غنی که دست نشانده آمریکا بود هیچ تقاضای کمکی از ایران نکرده بود و همین امر باعث شد که ایران هیچ دخالتی نکند.
 

محمودی اصل گفت: نمی توان با خشونت داعشی مسائل افغانستان را پیش برد و باید در تشکیل دولت از همه ظرفیت ها و قومیت ها استفاده کنند.

 

امام جمعه شهرستان لنده به روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: پنجاه سال پیش مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد که همین امر باعث شد که این روز به روز مسجد نام گذاری شود که مساجد در طول تاریخ همواره محل فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و جهادی است که توجه به این مسائل می تواند بهترین و بیشترین کارها را اجرایی کرد.

کد خبر 1086396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha