کرونا صدمه اقتصادی بسیاری به بخش اقتصادی زد /حفظ منابع آبی از نگرانی‌های مرحوم کردوانی بود

حجت الاسلام شریفی‌نیا بابیان اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب بر تأمین واکسن از منظر داخلی و خارجی و لزوم واکسیناسیون همگانی سریع است گفت: وجود کرونا باعث صدمه اقتصادی بسیاری به بخش اقتصادی شده خیلی‌ها ضرر دیدند و باید جبران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «جلیل شریفی نیا» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان بابیان اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب بر تأمین واکسن از منظر داخلی و خارجی و لزوم واکسیناسیون همگانی سریع است گفت: انتظار می‌رود مسئولان به فکر همه مردم باشند وجود کرونا باعث صدمه اقتصادی بسیاری به بخش اقتصادی شده خیلی‌ها ضرر دیدند و باید جبران شود.

 

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه تأکیدات پرفسور کردوانی مبنی بر جلوگیری از کوه خواری و زمین‌خواری در بخش‌هایی از کشور اثرگذار بوده است، ابراز داشت: ایشان همواره ضمن حفظ محیط‌زیست بر این اصل تأکید بسیار داشت که می‌بایست راه و روش او تداوم یابد.

 

وی حفظ منابع آبی و بروز پدیده خشک‌سالی را یکی از نگرانی‌های مرحوم کردوانی عنوان کردوافزود: این دوستدار طبیعت اهل گرمسار بارها در تلویزیون به مشکل کمبود آب اشاره می‌کرد و نگه‌داشتن فضای سبز یکی از اولویت‌های ایشان بود که متأسفانه روز گذشته در ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

حجت الاسلام شریفی‌نیا بابیان اینکه افغانستان یکی از موضوعات بسیار مهم و به‌روز جامعه است، اضافه کرد: سلطنت‌طلب‌ها، ضدانقلاب‌ها و مزدوران در قبال افغانستان می‌گویند که چرا در سوریه و عراق علیه تکفیری‌ها می‌جنگید ولی برای مبارزه با طالبان هیچ نیرویی به افغانستان اعزام نمی‌شود.

 

امام‌جمعه آرادان در ادامه تصریح کرد: در پاسخ به این افراد باید آنجایی جلوی تروریست‌ها را گرفت که وارد کشور نشوند طالبانی که امروز وارد افغانستان شده است با ۲۰ سال پیش فرق می‌کند و به‌راستی جمهوری اسلامی باتدبیر تصمیم درستی اتخاذ کرده است.

 

وی ادامه داد: اشرف غنی یکی از نیروهای مزدور کثیف آمریکایی بود که باروی کار آمدن طالبان از افغانستان گریخت اگر ایران نیرویی به سوریه و عراق فرستاد به این دلیل بود که رئیس‌جمهور آن‌ها از ایران کمک خواستند اما اشرف غنی کجا از ایران این کمک را مطالبه کرد تنها با چمدانی از پول به کشور دیگر پناهنده شد.

 

حجت الاسلام شریفی‌نیا بابیان اینکه لیست وزرای دولت سیزدهم تقدیم مجلس شده و سوابق این افراد موردبررسی قرار می‌گیرد، اظهارامیدواری کرد: این موضوع با دقت وسواس توسط مجلس به‌صورت تخصصی موردبررسی قرار گیرد تا لیست اقدامات دولت جدید شروع شود متأسفانه وارث دولتی هستیم که هشت سال خوب عمل نکرد خرابی‌های زیادی وجود دارد و رئیسی کار بسیار بزرگی باید در قبال ثبات ارز، حفظ ارزش پول، تورم، گرانی و بالا رفتن قیمت‌ها بردارد این موضوعات مردم را خسته کرده است.

 

امام‌جمعه آرادان اینکه رفتار امام حسین (ع) درس آزادگی به جهان داد، بذر همت افشاند و افکارش با قیامش به اهل جهان معلوم کرد که نباید تابع ظالم شد، افزود: بعضی‌ها فقط به نام ایشان اکتفا می‌کنند درحالی‌که علت اصلی قیام نابود کردن منکرات، اقامه معروف‌ها، پاک زندگی کردن و تعامل با بندگان و دشمنی با دشمنان خدا است.

کد خبر 1086420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha